perjantai 25. toukokuuta 2012

Moottoripyörä, moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä

Oli pakko laitta nää pari kuvaa mun läppärin kannesta. Ihmettelen tässä vaan, ett miten oon ajatuksissani onnistunu tollasia piirtelee. Sillon, kun oon jutellu puhelimessa, tai ajatellu syntyjä syviä.




Jenitaa kerran keskustassa ootellessani ehin otella kuvia, kun tuli tylsää.


Kesällä ois suunnitelmissa lähtee kunnon lössillä tivoliin. pitää hauskaa ja seota. odotan innolla :D




Onnistuin sattumaa torille just, kun jotku motoristit kokoontu. Räps räps räps. räpsin kuvia, vieläkun ehin, ennenko piti lähteä





awawawawawawawaaaa ne oli niin ihania <3 
Joillain tulee samantyylinen reaktio, kun ne näkee koiranpentuja, tai vauvoja. Mä taasen hukun kuolaani, kun harrikka ajaa ohi.




toi on vaan niin ihana. nam nam. kuolaan. omnom









tästä tuli sitte oodi moottoripyörille ja harrikoille. ei mulla muuta, ko omnom <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti