keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Emmi7v

Kaverini Matti ajaa oravan päältä. sisukset lentelee. Matti sai multa aika hyvät läksytykset.
Minä ja  Matti leikitään tinasotilailla hiekkalaatikossa.  Oon tehny oikein hienon linnan mun ukkeleille. Se on oikein nätti. kiviä katapultteina, korkea tähystystorni, tinaukot nätisti rivissä, valmiina taisteluun. Sitten Matti juoksee jostain vesiletku käessä ja heittää ne kaikki veet mun linnan päälle. Kun mun linna on aivan möskänä se menee sen päälle seisoo ja uhoo voittoaan.             rehellisesti sanoen ärsytti.
Minä ja Jemina tanssitaan meidän olohuoneessa Smurffien tahtiin.
Minä ja meidän "pihapiiriläiset" peltaan perspalloa. Olen taas vaihteeksi viimeinen ja joudun polttajaksi. Heitän pallon keinujalle, joka potkaisee sen alamäkeen. Pallo vierii iloisesti alas mäkeä. kivat, joudun hakemaan sen. ihanaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti